We are all dreamers wanting to be completely out of touch with reality

Exam Weeks

Assalamualaikum .





Hi my beloved followers and readers ! A little bit awkward for me to type this hahahaha well its been a long time I had not update anything on this blog . Only you feel that how boring my blog is . But you guys still dropped at here . Aww thank you so much ! Mwah xx haha lama tak merepek gila sengsorang dalam blog ni woiiii . Hang tau dak rindu ?! Rindu banget //hug blog ketat ketat// okay aku rasa entry aku tak panjang because I dont know what should I type now . Sorry .

As students and also a SPM's victim boleh dikatakan tahun ni adalah tahun yang paling mem-busy-kan aku sampai time aku free pun aku still fikir benda yang aku patut buat but tak pernah nak buat je . Kahkah . Macam blog ni haa aku kena kumpul kerajinan tu berbulan-bulan tau . Its not as simple as you thought . Penat doe jadi form 5 ni . Busy sekolah , busy kelas , busy tuisyen , busy homeworks , busy bercinta . Eh ? Lol gataiii hang . Hahaha . Bukan senang tau aku nak ambil masa sekarang to update this blog as before even aku rasa time free aku always ada . Well senang cakap la this SPM year are my though year ever . Haih belum life kat universiti lagi em em

So , I have an exam for this week , next week and next week again . Mid-year exam . Ada tak gegirl or boboy yang tengah baca ni kan jenis bila time exam tu korang memang la nervous but at the outside korang rilek je chill watlek watpeace haa padahal strive tak sangga untuk exam ? Ada takkkkkkkkk ? Same with me la you guys . Sometimes nak tergelak jugak bila tengok reaksi kawan kawan sebelum exam . Macam macam muka ada . Hahaha but I'm still there with a big smile like nothing hard in exam . Lmao . Aku punya rilek tu takda la sampai tak buka buku . Hey aku buka buku and do some revision jugak okay but I dont know I just keep chilling :))

Whatever it is , I hope my results for mid-year exam will be better than before . Amboi hang study pun sikit ada hati nak result elok elok . Tampaq satgi kot baru ketahuan . Hoho , takleh nak geng ngan diri sendiri lamgsung tak back up aku :') results sebelum ni aku dapat 3A so for mid-year I want more than 3As . Okay bye nak studyyyy . Haha love ya !


I thanked Allah for giving me three awards for one week which is Anugerah Pelajar Sejati , Anugerah Mata Pelajaran Terbaik Prinsip Perakaunan and Anugerah Khas Kokurikulum . SubhanAllah , I'm speechless at all . May I can keep this until at the end . Ease my ways , Allah .











No comments:

Post a Comment

Drop your messages here.

All Right Reserved By SYZASYZWNA