We are all dreamers wanting to be completely out of touch with reality

He's Aizat Abd

Assalamualaikum dan selamat apa-apa ja untuk korang :)




Aku dah malas nak mula ayat dengan "Dah lama kan aku tak update blog" . Agak memboringkan bila selalu guna ayat tu jaa . Macam korang kisah aku update ke tak . Hmm okay . Next week dah start exam . So , better aku update something baru dekat blog pink omeyy omeyy nihh sebelum next week . Sebab masa tu aku nak study study and study jaa . Diminta faham yea .


Aizat Abd ataupun Aizat Amirul . Atau nama sebenarnya Muhammad Amirul Aizat b. Abdullah . Teww , bangga habis gtaw nama penuh dia terus . Hehe , aku macam mana pun takpa . Korang kenal dia ? Siapakah dia ? Seorang jutawan ? Dermawan ? Olahragawan ? Seniman ? Atau jiran sebelah aku ? Haha , memang tak ahh kalau jiran sebelah aku sebab Abang Aizat stay kat Melaka . Kenal ke sapa dia ? Dia bukanlah seorang yang seperti aku nyatakan tadi . Aizat Abd hanyalah seorang manusia biasa seperti kita semua tapi cukup dikenali orang di Twitter dan Facebook . Aceyyh , sampai budak-budak sekolah aku pun kenal . Haihhh =.= memang takyah nak heran pun . Aku ni taknak lahh gelar seseorang sesuka hati aku takut nanti akan mengguriskan perasaan dia . Ish , takmau aku . Kita watlek watpeace okay . Haa , siapa yang kenal Abang Aizat yang hensem plus comel plus style bak Aaron Aziz sikit tu , mehh kita sepp sikit . Dia sweet kann ? Sweet macam ice-cream . Hewhew . Bagi yang tak kenal tu , dekat bawah entry ni aku bagi link facebook , twitter dan blog dia k . Don't worry laa .


Sejujurnya , aku memang suka plus plus dekat Abang Aizat . Chopp , ni suka yang bukan membuatkan dia menjadi crush aku . Crush aku hanya dua orang manusia very cute tu jaa . Sebab aku suka dia ? Haa , aku suka semua tweet dia , style dia , cara dia layan orang , perangai dia yang awesome tahap mental dan yang paling aku suka MUKA dia !! Tahu tak , muka dia memang hensem plus cute . Ish , aku betul-betul tak faham dekat kakak-kakak yang tinggalkan dia tu . Tapi tapi , bak kata Abang Aizat , aaaaaa emmm weyy aku lupa ahh . Yang pasti , dia tak pernah marah pun kakak-kakak tu . Kita sebagai manusia kena percaya ketentuan tuhan . Aku tengok dari cara Abang Aizat melalui blog dia , dia jenis yang watlek watpeace cool happy-go-lucky jaa . Entah lahh , tu dari pemerhatian aku laa . Aku pun takmau laa judge orang tu sesuka hati mak bapak aku . Ehh ehh , apa mak bapak mak bapak nihh . Okay okay , aku macam dah nak masuk simpang merepek ja . Back to the topic . Hmm , Aizat Abd really a sweet not a romantic person *betul ke english aku tu*


Ohh yea ! Seriously aku cakap , semua entry dekat blog Abang Aizat memang superb terbaik lahh . Sapa yang baca memang tak pernah nak rasa bosan langsung . Aku cadangkan , kalau korang tengah boring , takda mood , gaduh dengan bf/gf ke , korang pergilah lepak dekat blog dia . Gerenti hilang semua perasaan tu . Aku boleh jamin weyy ! Harhar , gelak dah macam Finie jaa . Tak percaya ke ? *angkat kening* Nihh , sila baca dulu baru korang tahu best atau tak . Dah dah , jangan cakap banyak macam keling mintak botol . Korang korang , mesti korang akan tersenyum riang hati senang bila baca semua entry dia . Lagi satu , aku macam tak percaya dalam masa satu hari ja aku dah stalk habis semua entry dekat blog dia . Bukan semua laa , tapi hampir semuanya . Hehe , gila kan aku ? Kawan aku sendiri tak caya . Diorang kata "Syaza ni mau boleh stalk semua terus . Gila betul . Rajin hang" . Yes , aku memang rajin pun :P puji diri sendiri k . Haaa ! Ada satu entry dekat blog dia , aku syorkan korang pergi baca entry tu . Tajuknya Surat Buat Bakal Isteri . Ya Allah , memang superb sweet romantik taktau nak describe apa dahh . Aku dah berulang kali baca kisah tu siap copy and paste then print out . Bukan tu jaa , aku pi lelong story tu dekat kawan-kawan aku . You know what , diorang menjerit plus suka plus gila bila baca story tu . Kan dah agak . Mesti jadi camtu punyaa . So , sila pergi baca k .


Bagi kawan aku yang tak kenal Abang Aizat , mesti lepas habis baca diorang akan tanya aku "Sapa dia Aizat Abd ? Hang kenal mana ? Dia stay mana , umur berapa ?" . Banyakkan soalan diorang ? Ehh , banyak ke ? Act , ada lagi soalan yang diorang tanya . Tapi yang tu paling familiar ditanya . Kadang-kadang penat jugak aku nak jawab . Macam nak suruh diorang sign up twitter then search Aizat Abd . Disebabkan aku ni jenis kaki promote , so aku terpaksa merajinkan mulut menjawab semua pertanyaan diorang . Biar aku yang penat , janji diorang puas dengan jawapan aku . Aizat Abd berumur 21 tahun agaknya seorang mahasiswan di UiTM Perak . Abang Aizat ambil Diploma dalam jurusan Building Surveying . Aku masih mentah nak faham apa kejadahnya benda tu tapi aku rasa macam dia ni bakal engineer . Amat meminati Yuna , itu tersangatlah pasti . Aaron Aziz ? Hmm , I think yes . Dan Abang Aizat suka cerita Ombak Rindu . Aaron Aziz tu klon Aizat Abd je . Ehh ehh , janganlahh percaya . Bukan k . Aizat Abd bukan klon Aaron Aziz , tapi dia adalah Aaron Aziz part II . Memandai je aku , kann ? Abang Aizat ada Ayah Abdul , Ibu Norry , abang yang aku lupa nama dia , adik Shyyra dan adik lelaki yang aku pun lupa nama dia jugak . Ohh yeahh , Abang Aizat tersangatlahh suka ice-cream . Bukan tersangatlahh , memang sangap terus ! Harhar , sorry bang .


Itu semua hasil dari kerja tak bertauliah aku . Asyik stalk je kerja . Akhirnya , semua tu yang aku dapat . Kau ada ? Tak kan ? K dah diam . Hikhik , lek lek . Cool babe . Nampak macam aku ni macam dah tergilakan Abang Aizat sampai aku tahu semua pasal dia . Ehh jap , semua ke ? Aku tak rasa yea . Bukan semua laa , hanya separuh daripada semua . Yang suku-suku tu aku lupa . Kalau nak tahu lagi , lai lai lai sila lahh buat kerja yang takda gaji walaupun sesen ! Itu pun kalau korang mampu buat macam aku ni haaaa . Sila lahh k . Aku tengah cabar nihh , harhar *angkat kening tunjuk gigi* . Korang perasan sesuatu tak ? Hope perasan lahh . Aku dah letak gambar Abang Aizat dekat atas sana tuuu . Jangan kata tak nampak lainlah kalau korang rabun tahap mental . Apa diaa ? Tak cukup ea ? Hoho , tamak ahh korang nihh . Okay okay . Aku akan tunjukkan. Tapi actually , aku terasa bersalah lahh download then upload gambar dia tanpa keizinan dia . Ish , risau dia akan bengan kat aku . You know what , sejak akhir-akhir aku kerja nak mintak izin dari orang jaa . Aku pun tak tahu kenapa . Simptom apakah ini ? Well , aku harap sangat Abang Aizat maafkan aku dan kerja-kerja aku yang tak bertauliah langsung . NOKTAH .


Yes , saya mintak maaf bang . Hmmmm , apa lagi aku nak share dengan korang ea ? Aaaa , okay yang tu ja kot . Aku pun dah bengong macam apatah dah nihh . Otak ni tengah kedekut idea sebab dia tengah simpan untuk exam next week . So , harap faham lahh . Aku pun taknak lebih-lebih cakap pasal hal orang nanti jadi benda lain pulak . Kang tak pasal-pasal aku TERburukkan nama orang tu pulakk . Cari nahas agaknya . Ish , mintak simpang banyak-banyak laa . K dah cukup . Jangan lupa click facebook , twitter dan blog dia . Nahh tengok lahh gambar abang Aizat puas-puas k ? Tahu lahh terpegun . Tolong tutup mulut anda :o








Facebook : Eijat Abdullah
Twitter : @AizatAbd
Blog : whisper of EIJAT ABDULLAH 


Abang Aizat , saya mintak maaf sangat-sangat sebab buat entry ni dan download and upload gambar-gambar abang Aizat dekat entry nihh tanpa pengetahuan serta kebenaran abang

No comments:

Post a Comment

Drop your messages here.

All Right Reserved By SYZASYZWNA