We are all dreamers wanting to be completely out of touch with reality

At Ameera's House

Assalamualaikum . 



Heyy manusia , lama kan tak nampak aku post entry baru . Ya aku tahu aku tahu . Hmm k faham faham je lah . PMR nak dekat dah . Dekat sangat . SANGAT . Lepas trial haritu , aku dah mula busy . Even tengah free pun , aku takkan ada idea nak update apa . Rindu gila segalanya yang berkaitan dengan blog . Entry pasal raya pun aku tak update . Tak guna betul . Hahaha k .

So , disaat aku sedang kesempatan mempunyai idea , dengan segeranya aku update . Manalah tahu ada manusia manusia yang sedang rindukan kehadiran aku . Hikhikhik k gedik . Aku rasa korang boleh agak kot sekarang aku ada dekat kat mana . You see the title right ? Yes , I'm at Meera's house now . Konon nak study , tapi benda lain yang buat . Plus , aku bawak laptop jugak . Memang study tu takkan pernah terjadi . Meera pun tak pernah kesah kawan kawan dia yang comel plus awesome plus gilerz ni nak buat apa kat rumah dia . Sebab tu aku suka stay kat rumah dia . Ahh ~ rasa macam rumah aku ja . Meera baca ka ni ? Mohon jangan rasa apa-apa ehh . Masing-masing sibuk . Sibuk la sangat en . Sibuk menghabiskan masa dengan benda-benda yang tak berfaedah . Ahai , PMR dekat dah , tapi kami still rilek macam PMR tu lambat lagi . Hmm lambatnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa -,-

Kelmarin dah pergi rumah Meera . Harini pergi lagi . Hahahaha tamak gila aku nak stay rumah dia banyak kali . Kelmarin lagi lama kot stay kat rumah dia . Dari pukul 3.15 petang - 10.00 malam . Lama kan ? Agak lama lah jugak study Sejarah . Aku jadi cikgu diorang . Waktu malam tu bermulalah kegilaan kami semuaaaaa . Nasr call dia punya kawan , Amar . Wahhh !! Suara Amar best giler . Lepastu , pergi rumah Aina nak ambik laptop dia . Balik pulak rumah Meera , masuk bilik dia , then on skype terus . Lawak gila skype dengan Amar . Macam bangang je :3 hahaha kesian Nasr . Asyik kena usik dengan Amar . Amar ni bapak gila sweet kau tahu . You know what , Amar cakap Arifah isteri pertama dia , Aina isteri kedua dia . AKU ISTERI KETIGA DIA and the last Meera isteri keempat dia . Awwhhh ~ teruja sangat masa dia kata camtu . Please lahhhhh *muka menyampah* Most important , dia cakap Nasr babu dia . So teruja . Tahu tak siapa Amar tu ? Alaaaaaa , Amar si tweetpemesh tuuu . @AmarChillax *aku tak letak link twitter dia , so memandai cari sendiri kat twitter* :P

Arifah : Boboy / Amar : Yayang . Aina : Biy / Amar : Baby . AKU : ABANG  / AMAR : HONEY. Meera : Sweetheart / Amar : Sunshine

Actually , today aku sekolah . Meera ajak lepak rumah dia konon nak study Geografi . Cannot go bila cakap pasal study tu . Arifah with Meera sedang menunjuk aura kegilaan mereka kat Amar . Dasar isteri pertama dan keempat . Huh . Aku isteri yang ketiga ni rilek jewrzzzzzzzzz . Lulz . Diorang print out gambar Amar and buat something yang begitu kreatif dekat gambar tu . Aku tengok je lah sambil update ni haaaaaaaaa . Eleh sikit tak kesah diorang buat kerja camtu . Hmm , Nasr pun sama jugak . Aiman Rahman , itu mangsa Nasr . Kreatif doh kawan-kawan aku ni . Bertuah badan k . Aina tak join kami pulak harini . Haha rugi gila isteri kedua Amar ni . Madu-madu dia sedang bergembira disini *mampus aku kalau Amar tertonggek kat blog aku* . Aaaa hmmm aku tak tahu nak balik pukul berapa ni . Ohh yaaaa ! SORRY TO FARID IKHWAN . Sorry pasal semalam . Kawan-kawan saya punya kerja . But .................................................... wth to your girlfie . Jebon you know =.= 

And......................................... ahh sudah aku taktahu nak taip apa dah . Ada idea lagi ? Meh share sini :) macam boleh kan . KAN ? Anyway , aku mintak maaf if sepanjang penglibatan aku dalam dunia blogging ni aku ada sakitkan hati mana-mana pihak . Hope korang yang macam terasa tu kan , maafkanlah aku . Aku nak PMR dah ni . Zero zero la ehh ? *buat muka comel* Doakan kejayaan aku untuk PMR ni . Aku nak banggakan ibu ayah aku dengan result aku yang gempak gila bapak tuuuuu . Insya-Allah , kalau itu rezeki aku . Kkkkkkk dahhh . Aku dah blur nak taip apa . Aaaa tak panjang kan entry kali ni . Selalunya panjang je sampai korang penat nak baca . Pelik , baca je pun , bukan suruh menaip sekali macam aku ni haa . Wehhh , membaca itu jambatan ilmu kot . Amalan mulia pulak tu . Hahahahaha bongok =.=



No comments:

Fully Designed By ME | Ask First If You Wanna COPY | Alright Deserved By SYAZA