We are all dreamers wanting to be completely out of touch with reality

1st Dorayaki Giveaway By Ain

Assalamualaikum dan hye :)



Harini aku meng-update lagi . Hmm , macam mana dengan entry aku yang kelmarin tu ? Best tak ? Okay , malas nak cakap pasal entry tu . Dan kali ni , entry aku tak panjang seperti sebelum ni . Nampak banner atas tu ? Nampak tak ? Sapa yang nampak tu , cepat cepat cakap Alhamdulillah banyak kali . Korang tak buta lagi la tu . Yang tak nampak tu , hmm sila pergi check mata korang secepat mungkin . Sekarang pun takpa ! K dah . Okay , harini aku nak join giveaway tu . Rasa macam best , so terniat nak join jugak , alang-alang aku pun taktau nak buat apa ni . 

Ada sesapa rasa nak join tak ? Kalau nak join , kejap nanti aku selitkan syarat-syarat penyertaan dan hadiah yang bakal dimenangi . Semua yang kak Ain syaratkan , aku dah buat .tengahari tadi . Ehh jap , tengahari tadi aku buat , sekarang dah petang baru aku buat entry pasal ni . Haha , tengahari tadi tak sempat laa . Apa-apapun aku buat an entry pasal tu . Hmm okay , ni problem aku . Sapa nak aku tag dia masuk ga ni ? Huaaaaa , setiap kali nak masuk ga , masalah aku ialah nak tag orang ni . Gila . 

Tapi tapi , aku dah jumpa sapa yang aku nak tag . Hoho , main tag ja ni . Tapi ! Saya dah bagitau diorang lahh awak . Lalalala , aku tag 2 budak comel comel ni :



See , nama pun dah cun :D okay tu ja kot . Ohh yea , tadi aku cakap aku akan selit sekali syarat-syarat dan hadiah ga ni kan ? Hee , malas laa pulak . Korang tekan ja banner kat atas tu untuk ke entry ga tu . Tak ke senang tu ? Lalalala kbye :)


Ini kali ketiga aku masuk ga dan tak pernah menang . Hoho :o

2 comments:

♥ Ain ♥ said...

gd luck dear :)

miss myraamyra said...

sponsor GA dtg jengah kt sini sambil nk ajak join segmen sy..
http://missmyra0810.blogspot.com/2012/06/1st-segmen-by-missmyra.html

Fully Designed By ME | Ask First If You Wanna COPY | Alright Deserved By SYAZA