We are all dreamers wanting to be completely out of touch with reality

Jyeahh ! Adik Baby Baby Baby ♥ :)

Alhamdulillah . Bersyukur ke hadrat Ilahi . Akhirnya , adik selamat dilahirkan melalui pembedahan walaupun mengambil masa yg agak lama . Terima kasih Allah .

 Eiiiii ~ geramnyaa !

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh untuk orang Islam  . Hye and hello for who non-Islam . Sayang sayang  baby baby semua sihat ? Huh , dah la sayang  , baby pulak tu . Ayat tungggang terbalik jatuh tergolek gedebub . Harharhar  :P
Dah jawab salam kan ? Bagus ,goodgirl goodboy lah kamu nie . Hehe :) hari nie kan hari nie kan , 21/1/2012 nihh , aku happy sangad macam aku dapat result paling cemerlang , gemilang and terbilang dalam exam SPM . Tediaaaihh , SPM teruihh . PMR pun tak lepaihh lagi . Hikhik :)
Aku kan aku kan , happy sebab .…… Emm , korunk agak sebab apa ? Baca title pun korunk dah boleh agak .Tak gitu ? Kan ? Heeeee :) aku nie rajin senyum jea . Story takpun . Alaaaa , kejap kay ? Na story lahh nie . Okay okay . Macam yg korunk semua tahu , semalam pukul 3:00 pagi aku ada update pasal adik baru , kan ? Kalau taktaw or takingat , tolong KLIK SINI BABY . Klik awwwww !
Dah klik ? Baguslah baby buchuk nihh . Err , aku panggil korunk baby lahh . Tediaa , merah dah muka . Harhar  :D malu lettew . Haha ,korunk korunk . Aikk ? Asal muka dah macam gunung berapi na meletus ? Okay okay . Aku serius kay , aku serius . Alololo ~ korunk nihhh . Tak maw merajuk  , takmaw takmaw . Buruk muka korunk yg plus plus comel dari aku baru taw . Pandai tak aku pujuk ? ( Bajet weyy :P )
Nihh , aku na cakap yg …………………………………………………….. adik aku dah selamat dilahirkan dengan cukup sifat . Ya Allah , betapa agungnya kuasa-Mu . Elok jea aku dengar berita gumbira tu , time tu gak laa airmata aku gedik jea meluncur keluar . Aku senyum sampai ke telinga then transfer pi ke otak . Haha :D me gila ? So what ? Nyibuk ahh baby nihh . Haaa , kan dah kena bahan . Padan muka ! Weiiikkk :P

 Alaa omeyynyaa budak tue . Geram makk :3

Dengan ini , pada tarikh 21/1/2012 ( pukul berapa baby lahir aku taktaw ) aku mengisytiharkan bahawa aku dengan automatiknya mempunyai seorang adik yg comelnya plus plus dari korunk . Mueheheheh  , betul lah kan ? Ada ke baby yg buruk ? Takde kan ? Kan baby sayang ? Dulu masa korunk jadi baby , korunk pun comel lahh . Aku pun comel gak . Hehehe .
Nama apa ? Err , yea ? Apa ? Nama ek ? Hewwwww , yg tu aku tak pasti lagi . Skunk , aku sedang berebut dengan abang aku na namakan baby boy tuhh . Ohh yea , adik aku yg comel tu ialah lelaki . Abang aku syok tak terkata sebab dia dah ada 2 orang kawan . Menci I ! Okay , whatever . Hmm , skunk nie pun aku taktaw ayah aku dah bagi atau belum . Aku rasa dah kod . Mesti ambik nama yg abang aku suka tuu . Dia ada at hospital with my parents .
Korunk na taw nama apa ? Okay . Aku na namakan baby tuhh dengan nama Rizqin Muazzam yg membawa maksud Rezeki Kurniaan Allah Dihormati Disanjungi . Sedapkan bunyi dia ? Kan baby sayang kan ? Abang aku lak , dia na menamakan baby tu dengan nama Muhammad Adam Yusuff yg membawa maksud Yang Terpuji Ikutan Teladan Yang Indah . Act , nama yg nie aku suka gak . Bunyi pun sedap kan ? Tak gitu sayang ? Hmm , korunk rasa mana better lagi ?
Apa lagi ? Takda dah kod na story . Yg tu saja rasanya . Mood aku skunk ialah blur plus ‘panas’ dalam kegembiraan :D boleh jadi gak nohh . Haha , biasa lettew . Nanti aku upload pic adik comel aku and buad entry pasal dia lagi kay ? Okay baby sayang ? Okay , goodgirl goodboy . Meh na iyum sikit , muahh muahh :* amboiiii gataiiii ahhhh . Hewhew :) bye sayang baby darling honey sweetheart aku !

3 comments:

nasha sanza said...

alhamdullilah dapat adik! tahniah! Baik-baik jaga baby tau!:)

Scha_Nana :) said...

Hehe , terima kasih terima kasih kak ! Insya-Allah kak :)

LALAss said...

blog yang menarik! saya follow awak. harap awk pun same hehe

Fully Designed By ME | Ask First If You Wanna COPY | Alright Deserved By SYAZA