We are all dreamers wanting to be completely out of touch with reality

"2nd GiveAway by LyssaSecret"

Assalamualaikum ..
haa , korunk nampak tak tajuk kat atas tuu ?? nampak kann ??
amenda uhh ??
haiz , tu pun taktaw kaa ?? actually , aku pun taktaw . hehe :)
aku nampak cam menarik . so , aku pun na try lar . dapat hadiah taw !
takmaw cakap banyak , korunk tengok banner kat bawah ny ..
aku tak pernah lupa na tempek ..

okay syunk , boleyh nampak kan ? besor tuu ..
maw tak nampak , sila pergi hospital skunk kay ?? huhu 
hmm , jum pakat2 tengok syarat2 GiveAway nyh ..

Syarat - Syaratnya :
1. Follow Blog Lyssa (kalau tak nak pun tak pe . Tak paksa :)
2. Buat satu entry yang bertajuk : "2nd GiveAway by LyssaSecret".
3 . Tempek Banner di atas dalam entry tersebut.
4. Send link tersebut ke ruang Comment Entry Ini.
5. Tag kepada 3 orang Rakan Blogger anda.

*Pemenang akan dipilih melalui Random.Org :) 
Dateline : 10 September 2011
da paham syarat-syaratnya ?
kalau da paham , korunk boleyh cuba2 masuk ea ..
takkan syarat jew ? hadiahnya mana ?
korunk ny lar , haruslah ada . takkan takda kod . tengok bawah kay .


Hadiah - Hadiah :


Disponsor oleh Mr.Baiz ! (kalau boleh , Follow lah Blog beliau:)
3 Pemenang Akan dipilih dan akan memenangi Perfumes daripada HotPerfumes



 
 
1 pemenang 5 botol perfume 5 ml..
Jenama Korang boleh Pilih Sendiri :)
 

menarik tak ?? kalau berminat , korunk tengok SINI .. 

kat sini aku tag :
Mimie
Kaka Farah
Kaka Izwanie

No comments:

Fully Designed By ME | Ask First If You Wanna COPY | Alright Deserved By SYAZA