We are all dreamers wanting to be completely out of touch with reality

2 IN 1 CONTEST BY YANA

Assalamualaikum ..
skunk ny , aku taknak story apa2 lagi .
aku na masuk contest kat atas tuu lar !



STICKY POST,SCROLL BAWAH UNTUK ENTRY BARU
6/9/2011 - 16/10/2011
klik banner or tekan SINI kalau na taw lebih lanjut

okay , syaza pilih kategori 1 .


SYARAT-SYARAT UMUM
  • Digalakkan Folow dan Like Fanpage owner contest ini >TEKAN<
  • Peserta boleh join 1 atau kedua-dua contest
  • Hanya perlu buat entry untuk "Lucky Draw" sahaja di blog anda
  • Untuk "Photogenic Style Contest" tidak perlu buat entry di blog anda yer
  • Tarikh mula dan tamat kedua-dua contest adalah bermula 6/9/2011 sehingga 16/10/2011
  • Tiada istilah pilih kasih/bulu/warna kulit dalam contest ini.


SYARAT-SYARAT KHAS CONTEST

KATEGORI 1: LUCKY DRAW
 
PRIZES FOR LUCKY DRAW CONTEST
x1 RM100 Shopping Voucher from Eightdesign
x10 pairs Contact lens
x10 micro lensing fibre
x2 VCO and Collagen
x2 viscose shawls
x3 amra shawls
x2 latest shawls
x1 korean dress 
x1 handbag
x1 hot dress

 1 TOP REFERRAL
x1 Handbag
X1 Shawl

wahhh ! juling mata aku tengok hadiah2 yg bakal dimenangi , HAHA :D
serious weyh , menarik gila hadiah2 tuu . memberikan semangat untuk aku masuk contest ny .
korunk taw , ny fist time , aku cuba masuk contest at blog nyh ..
aku punn na cuba nasib lar . kalaw korunk na , jum lar masuk !
hope , aku boleyh menang arh .. yela ann , masuk ny dengan takda apa2 pengalaman pun lagi .

Tag :

okay syunk , doakan aku berjaya yea ! bye-2 , syunk korunk and muahh .

No comments:

Fully Designed By ME | Ask First If You Wanna COPY | Alright Deserved By SYAZA